Bine ai venit pe blogul meu handmade.Vei gasi aici povestea sapunurilor mele, a unor creme cosmetice handmade, dar si tricotaje, retete culinare.

duminică, 29 iulie 2012

Crema cu galbenele

Sapunuri, creme...... incet-incet imi intru in mana.Mai greu insa cu postatul pe blog!
De la Maria Treben incoace, toata lumea face crema de galbenele.Initial se foloseste ca baza untura de porc, alte persoane folosesc seul de oaie, atribuindu-i calitati terapeutice superioare unturii de porc. Dar cu mirosul neplacut-atat al unturii cat si al seului de oaie-cum ramane? Dar cu faptul ca ambele au o durata scurta de viata, rancezind repede....Asa ca m-am alaturat celor care folosesc ca baza untul clarifiat ( ghee), acesta avand proprietati vindecatoare asemanatoare celebrei aloe vera, un miros placut si o durata mai mare de conservare.
Si pentru ca am vrut sa fie o crema, nu o alifie, am imbogatit-o cu unt de shea, unt de cocos, unt de cacao, miere si vit E si cateva oicaturi de ulei esential de lavanda si bergamota.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu