Bine ai venit pe blogul meu handmade.Vei gasi aici povestea sapunurilor mele, a unor creme cosmetice handmade, dar si tricotaje, retete culinare.

luni, 26 noiembrie 2012

Sapun cu cafea

 La inceputul carierei mele de sapunaresa am mai facut un sapun de cafea.Cam moale, a trebuit sa astept mult pana s-a intarit, dar l-am folosit; in bucatarie si-a facut datoria.
Acum vreo patru saptamani am mai turnat un sapun cu cafea, de data asta folosind o reteta mai simpla, in sansul ca m-am limitat doar la trei uleiuri: cocos, palmier si masline.Clasic, foarte clasic. Soda am diluat-o intr-o infuzie de cafea , o cafea tare, tare, am mai adaugat lapte de cocos, vit E , zat de cafea si ulei esential de menta.Surprinzator, o data cu trecerea timpului mirosul se definitiveaza, trimitandu-te cu gandul la o ciocolata cu menta....
Este un sapun cu adresa directa: sau la dus ajutand combaterea celulitei 9 dupa ce in prealabil am facut un gomaj cu zat de cafea) fie in bucatarie folosit la indepartarea mirosurilor neplacute de ceapa, usturoi, peste.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu