Bine ai venit pe blogul meu handmade.Vei gasi aici povestea sapunurilor mele, a unor creme cosmetice handmade, dar si tricotaje, retete culinare.

joi, 29 noiembrie 2012

Mon beau sapin


Se apropie Craiunul, a inceput deja numaratoarea inversa.Cu ceva timp in urma am turnat niste sapunuri " de sezon".A fost mai intai pasta verde pentru care  am folosit uleiuri saponificate de cocos, masline, palmier, samburi de struguri, unt de cacao si unt de shea,spirulina si argila verde, ulei esential de cedru si litsea cubeba si am presarat cativa fulgi de cocos deasupra..Dupa doua zilel am decupat-cu forma de biscuiti, bineinteles-bradutii.Am facut apoi pasta alba care contine uleiuri saponificate de cocos, palmier, masline si de samburi de struguri dar, nu stiu cum am calculat, ca pasta nu mi-a ajuns pentru toti bradutii....In orice caz a rezultat un sapun fin, emolient si hidratant


Si uite asa a luat nastere "mon beau sapin 2", pentru care am schimbat compozitia pastei albe, continand de aceasta data uleiuri saponificate de cocos, palmier, masline, rapita, tarate de orez, lapte integral de vaca,miere, ulei esential de salvie si litsea cubea.


Sapun fin,hidratant, emolient,potrivit  indeosebi epidermei mature
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu