Bine ai venit pe blogul meu handmade.Vei gasi aici povestea sapunurilor mele, a unor creme cosmetice handmade, dar si tricotaje, retete culinare.

marți, 12 aprilie 2011

Magisavon

Poate ca ar fi trebuit sa incep cu aceste randuri....Este vorba de numele blogului. L-am scris intr-o zi pe google si, dl google mi-a raspuns in stilu-i caracteristic: "Ati vrut sa scrieti magicsavon". Nuuuuu stimabile, eu bine am scris cand am scris! Pentru ca magi nu se refera nici la magic, dupa cum credeti dv., nici la magie, cum poate s-ar gandi cineva vazand ca l-am asociat cu savon.Sunt pur si simplu primele silabe ale celor doua nume de familie purtate de mine: ma-inainte de casatorie si gi-dupa! De ce savon? Pentru ca n-as fi vrut nici in ruptul capului sa aud pe cineva ca-mi poceste numele blogului, pronuntand  [meigisoap].
          A dumneavoastra magisavon.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu