Bine ai venit pe blogul meu handmade.Vei gasi aici povestea sapunurilor mele, a unor creme cosmetice handmade, dar si tricotaje, retete culinare.

joi, 28 iulie 2011

Rasfat cu nectarine





Nectarinele sunt surse valoroase de K,P, Fe. Mg, Ca si vitamine:A,C si vitamine din complexul B. Au efect revigorant si suplinesc pierderile de saruri minerale cauzate de transpiratia excesiva, avand un continut de apa mare: 87-89 %.

Este  stiut ca fructele si legumele rosii, galbene si portocalii sunt bogate in vitamina A si beta-caroten, acestea avand un rol foarte important in ingrijirea pielii si a parului.
Curatati o nectarina de coaja si zdrobiti pulpa pana ce devine un piure fin. Aplicati pe fata curatata si pastrati-o in jur de 15 minute, dupa care o inlaturati cu apa calduta. Hidrateaza tenul si il face mai luminos.
Pentru sapunul pe care l-am facut, nu am curatat nectarinele, caci vitaminele se afla tocmai acolo.De aceea sapunul este usor pistruiat....


Dar piureul de nectarine a fost adaugat abia la trace si  pana am ajuna acolo am folosit uleiuri saponificate de cocos, palmier,masline, ricin, din samburi de struguri, din tarate de orez, unt de shea si de babassu; la trace, pe langa nectarine am mai pus gel de aloe, ulei din germeni de grau, smantana.Pentru a-i da o aroma proaspata am folosit uleiuri esentiale de lamaie si bergamota, mai contine insertii de alte sapunuri ( tot cu fructe!) si face o spuma densa si cremoasa. Este un sapun hidratant si hranitor, bun pentru un ten normal, uscat si mixt.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu