Bine ai venit pe blogul meu handmade.Vei gasi aici povestea sapunurilor mele, a unor creme cosmetice handmade, dar si tricotaje, retete culinare.

vineri, 1 iulie 2011

Regal cu caise

cu fructeSi daca tot am inceput seria fructatelor,  am continuat cu caise. Cand spui caise, spui vara, vacanta, arome si soare. Cel putin mie asa mi se intampla, Si a iesit o minune de sapun, cu o culoare apropiata dulcetei de caise-cel putin deocamdata, proaspat taiat, dar care  in mod sigur se va mai deschide.
Caisa contine cantitai masive de vitamina A, grupul de vitamine B,si vitamina C, zaharuri naturale si oligoelemente din beldug: Mn, Fe, P, Ca, S .
Belsugul de vitamina A face din caisa o mare vedeta a cosmeticii naturiste.Intre cele mai cunoscute proprietati fiind acea de intarziere a procesului de imbatranire a pielii.Pentru obraz este tonica si nutritiva.
Uleiul din samburi de caise contine proteine si acizi grasi principali: 65% acid oleic ( omega-9) si 28%  linoleic( omega-6)
Atat prezenta caisei cat si a uleiului din samburi de caisa ajuta la refacerea tesutului, hidrateaza , hraneste si revitalizeaza tenul.
 Contine uleiuri saponificate de cocos, palmier, masline, seminte de struguri, rapita, unt de shea, miere si ulei din germeni de grau,ulei din samburi de caise, piure de caise, UE de bergamot si lamaie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu