Bine ai venit pe blogul meu handmade.Vei gasi aici povestea sapunurilor mele, a unor creme cosmetice handmade, dar si tricotaje, retete culinare.

duminică, 3 iulie 2011

Shea & lavanda

Sapunul  cu lavanda si unt de shea este unul dintre cele caruia nu-i poti rezista: este un sapun natural care miroase bine.Asta este .Obiceiul noostru de a duce intai catre nas bucata de sapun nu prea poate fi schimbat, iar de data aceasta nasul se entuziasmeaza, caci uleiul esential de lavanda, pe langa calitatile sale incontestabile, are si acest merit: isi mentine mirosul.
Argila violet este bogata in siliciu, absoarbe impuritatile si este indicata pentru tenul uscat si sensibil. Si unde mai pui ca se asorteaza perfect cu levantica, dand o nuanta mov albastruie ca a acesteia.

Contine uleiuri saponificate de cocos, palmier, porumb, rapita si tarate de orez, iar la trace am adaugat unt de shea, UE de lavanda si lamaie, apoi l-am impartit, oprind 1/3 alb  si punand in 2/3 din cantitate argila violet pe care am amestecat-o mai intai cu putin ulei. Pentru decor am pus cateva flori uscate de levantica deasupra. Este un sapun cremos, bun de folosit seara pentru a avea un somn odihnitor ( datorita uleiului esential de lavanda)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu