Bine ai venit pe blogul meu handmade.Vei gasi aici povestea sapunurilor mele, a unor creme cosmetice handmade, dar si tricotaje, retete culinare.

joi, 23 iunie 2011

Argila verde si kiwi

Din seria sapunurilor cu fructe-astazi  sapunul cu kiwi.
In lupta noastra contra ridurilor, fructul de kiwi ne este un puternic aliat, fiind hranitor si hidratant. Mai bogat in vitamina C decat portocalele, mai contine vit. A, care ajuta la mentinerea unei epiderme sanatoase si vit. E,cunoscuta pentru efectul ei anti-age, fiind un bun antioxidant; contine minerale: Mg, Mn, K, P;
Conceput pentru persoane  cu o piele sensibila, acest sapun contine uleiuri folosite pentru hidratare: de masline, cocos, porumb, soia: antioxidante: palmier, rapita, arahide si  emoliente: masline si arahide, iar la trace am adaugat ulei din samburi de struguri , UE de lavanda  si ylang-ylang si argila verde pe care am pus-o in cantitati diferite in straturile sapunului.Argila verde este cunoscuta pentru puterea sa detoxifianta, dar si pentru stimularea circulatiei sangelui si a limfei. Catifeleaza pielea, inchide porii si elimina problemele epidermei delicate.
Uleiul de arahide este emolient si ajuta la formarea unei spume dense si cremoase.Contine Ca,Mg, P si K, vit A ,E si B3 ( PP),bogat in omega-6 si omega-9 Ceea ce ma surprinde, cel putin acum, cand abia l-am taiat, sapunul pastreaza aroma fructului, ceea ce ma bucura nespus de mult si este un sapun cremos.
Fotografia prezinta sapunul intins la uscat pe gratar.In cele 4 saptamani in care se va incheia procesul de saponificare aspectul sau se va schimba in mod cert.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu