Bine ai venit pe blogul meu handmade.Vei gasi aici povestea sapunurilor mele, a unor creme cosmetice handmade, dar si tricotaje, retete culinare.

joi, 23 iunie 2011

Banana soap

Am inceput seria sapunurilor cu fructe, pentru ca-mi plac foarte mult.Personalizeaza sapunul, facandu-l mai bogat.
 Banana, in cazul de fata aduce un plus de vitamine:A, B1, B2, B3, B5, B6 si C, hidrateaza, hraneste si revitalizeaza tenul . .Piureul de fructe adaugandu-de la trace, nu intra in procesul de saponificare, pastrand in felul acesta calitatile sale nealterate.
Sapunul contine uleiuri saponificate de masline, cocos, palmier, floarea soarelui si rapita, piure de banane, lapte, ulei din germeni de grau, carbune medicinal , ulei de catina ( pentru mentinerea culorii) si seminte de mac.Ca UE am folosit UE de scortisoara si bergamota.
Uleiul de masline si cel de floarea soarelui sunt hidratante, cel de rapita si palmier sunt puternic antioxidante, fiind bogate in vit E si beta-caroten.Uleiul de rapita, bogat si el in vitamine:A, B1, B2, C, dar si in minerale: Ca,Fe, P,K,Na, este cicatrizant, antiseptic, emolient, hidratant.
Sapunul are doua straturi, despartite intre ele de unu mai mic, ce contine carbune medicinal ( detoxifiant).In practica dunga respectiva nu este prea dreapta, dar reuseste sa separe straturile. Un strat pastreaza sapunul simplu, iar celalat contine seminte de mac, fiind usor exfoliant.
Asa arata;fotografia il arata intins pe gratar, la uscat. Se va mai schimba in cele 4 saptamani care urmeaza: culoarea va fi mai deschisa, iar mirosul mult mai discret.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu